جهت عودت کالا رعایت قوانین و مقررات مربوط به کالا که در زیر ذکر شده الزامی است:
۱. همانگونه که گفته شد کالا دارای مشکل فنی باشد.
* البته ضمانت کالاهای دارای گارانتی، با شرکت گارانتی کننده است.
۲. آسیبی به بسته بندی کالا وارد نیامده باشد و کارتن کالا موجود باشد.
۳. کالا دچار آسیب فیزیکی مانند ضربه، شکستگی، لب پریدگی و... نشده باشد.
۴. دخل و تصرفی در اقلام همراه کالا نشده باشد.
۵. لوازم آرایشی شامل عودت کالا نمی شوند.
۶. برچسب یا لیبل هولگرام کالا جدا نشده باشد.
۷. حتما با کارشناسان طوفان کالا هماهنگی شده باشد
۸. کارت یا برچسب گارانتی آن مخدوش نشده باشد.
۹. مشکل فنی کالای خریداری شده باید حدکثر تا ۲۴ ساعت از زمان دریافت، به صورت کتبی اطلاع داده شود. (از طریق ایمیل info@hamrahemahdi.ir یا تیکت در وبسایت یا لینک واتساپ پشتیبانی در بخش فوتر وبسایت)
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- مهمترین نکته: لطفا در هنگام دریافت سفارشات، به خصوص در شهرستانها حتما سلامت ظاهری کالای خود را چک کنید! (دریافت از باربری، پست، تیپاکس، ایران پیام و...)
در صورت وجود آسیب، حتما از شرکت حمل کننده ی کالا درخواست تشکیل صورتجلسه خسارت بدهید و یا از تحویل کالا و امضای رسید خودداری فرمایید. (سلامت ظاهری یعنی نبود شکستگی، قُر شدگی، تو رفتگی و..)
در سفارشات تهران به دلیل حمل بیشتر کالاها با پیک و وانت خود شرکت، این مسئله به حداقل رسیده است.
در صورت آسیب کالا، بدون صورتجلسه، امکان پرداخت خسارت میسر نخواهد بود.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طوفان کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- کالاهایی که مشکل آسیب دیدگی، از طریق شرکت گارانتی کننده محصول قابل تعمیر باشد (مانند لوازم خانگی یا برخی کالاهای دیجیتال) یا شکستگی مورد پذیرش نباشد (مانند ظروف چینی)، شامل شرایط عوت نمی شوند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به طوفان کالا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.